Verzenden & retourneren

Verzendkosten

Voor de verzendkosten van uw bestelling binnen Nederland hanteren wij verschillende tarieven, afhankelijk van het totale orderbedrag en volume van de bestelling.

Gezien de complexiteit voor het berekenen van deze verzendkosten worden deze uiteindelijk aan u kenbaar gemaakt in de Winkelwagen.

Levertijd

Zodra uw bestelling in behandeling is genomen, bedraagt de levertijd gemiddeld 2 tot 5 werkdagen. De levertijd van een product kunt u terugvinden in de webshop. Besteld u meerdere producten tegelijk, dan geldt de langste levertijd. Zodra alle producten van de desbetreffende bestelling klaar zijn streven wij ernaar om de bestelling binnen 24 uur na verzending te bezorgen.

Uw bestelling wordt op werkdagen tussen 09:00 - 18:00 uur door een koeriersdienst geleverd op het door u opgegeven bezorgadres. Bestellingen geplaatst en betaald met iDeal op werkdagen tot 17:00 uur, worden de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen.

Uw zending volgen

Zodra uw bestelling klaar is, wordt deze verpakt en aan het door u opgegeven bezorgadres toegezonden. U ontvangt voor het meerendeel van de bestellingen een e-mail met het daarbij behorende track & trace nummer. Met behulp van dit nummer kunt u uw zending online volgen.

Bij levering niet thuis of niet in de gelegenheid om af te halen

Vervoersbedrijven leveren 5 dagen in de week. Bent u niet thuis op het moment van leveren, zal de vervoerder het pakket een dag later voor de 2e keer opnieuw aanbieden.
Als u niet thuis denkt te zijn op de bezorgmomenten, dan verzoeken wij u kenbaar te maken op welk adres het pakket door de vervoerder afgeleverd kan worden. Kies dan bij het plaatsen van de bestelling voor een alternatief aflever/bezorgadres. Indien u dit bent vergeten, kunt u dit ook achteraf aan ons doorgeven, dan verwerken wij dit in onze administratie.

Levering naar België

Vanuit België kunt u ook eenvoudig uw bestelling plaatsen via onze webshop. Hiervoor worden andere verzendkosten berekend.

Retourneren

Wat te doen in de volgende situaties:

- U heeft helaas een verkeerd artikel besteld:
Het kan voorkomen dat u onverhoopt een verkeerd product heeft besteld. U kunt onze retourprocedure hanteren.

- U heeft een verkeerd product ontvangen of uw zending is niet compleet:
Controleer na ontvangst altijd of uw zending correct en compleet is. Mocht er onverhoopt een verkeerd product geleverd zijn of een artikel ontbreken, kunt u dit melden via onze klantenservice. Wij zullen er dan voor zorgen dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

- U heeft een defect of beschadigd product ontvangen:
Als u een defect of beschadigd product heeft ontvangen, kunt u onze garantieprocedure hanteren door contact met ons op te nemen.

Wilt u een product ruilen? Neem dan binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op.

Uitgesloten van retour sturen zijn:

  • Aangebroken of beschadigde verbruiksartikelen.
  • Artikelen die in opdracht van de koper zijn vervaardigd.
  • Artikelen anders gekocht dan via de postorder.

Bandenhandel Someren behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het factuurbedrag te crediteren, wanneer het produkt reeds geopend, gebruikt of beschadigd is.

Afhalen of laten monteren

Wanneer het u schikt

Groot assortiment

Nieuwe of gebruikte banden op voorraad!

Schappelijke prijzen

Van een goedkope band tot
duurdere bekende merken

Benieuwd wat we gebruikt op voorraad hebben, neem telefonisch contact met ons op:

+31 (0)493 440 122